تابناک-کاروان مرکزی زیرسایه خورشید استان هرمزگان در جمع تیزپروازان دریادل فرماندهی هوادریا حاضر شدند و پرسنل و نیروهای یگان‌های مستقر این نیرو ضمن زیارت پرچم مقدس و متبرک آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام با این امام عظیم الشان تجدید بیعت کردند. 
کد خبر: ۱۰۴۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 02 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، پیش از ظهر امروز کاروان مرکزی زیرسایه خورشید استان هرمزگان در جمع تیزپروازان دریادل فرماندهی هوادریا (هواپیمایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران) حاضر شدند و پرسنل و نیروهای یگان‌های مستقر این نیرو ضمن زیارت پرچم مقدس و متبرک آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام با این امام عظیم الشان تجدید بیعت کردند. 

این مراسم با استقبال رسمی، ناخدایکم خلبان محمد وکیلی فرمانده هوادریای دادی از فرماندهان این نیرو آغاز شد و در ادامه با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مراسم تبرک به پرچم مطهر برگزار شد. 

ناخدایکم خلبان محمد وکیلی فرمانده هوادریا نیروی دریایی ارتش در این مراسم اظهارداشت: پرسنل نیروی دریایی ارتش ارادت خاصی به امام رضا علیه السلام دارند و امروز این نیرو افتخار داشت تا میزبان خادمین معظم حرم رضوی باشد که قطعا موجب دلگرمی نیروها می‌باشد.

وی تاکید‌کرد: بسیاری از پرسنل هوادریا به دلیل شرایط کاری و ماموریت‌هایی که دارند این امکان برایشان به وجود نمی‌آید که در حرم امام رضا علیه‌السلام حضور پیدا کنند از این رو حال و هوایی که امروز تداعی شد را بسیار مغتنم می‌شماریم.

فرمانده هوادریای نداجا تصریح‌کرد: این یگان مفتخر است که در حوادث مختلفی مانند سیل و زلزله به مردم و حادثه‌دیدگان با امکانات پروازی خدمات ارائه می‌کند و در سیل اخیر ماموریت‌های بسیاری توسط پرسنل هوادریا و بالگردها در حوزه امدادرسانی انجام شد. 

ناخدایکم وکیلی عنوان‌کرد: امروز تامین امنیت یکی از مسائل مهم جامعه است و بحمدالله نیروهای مسلح به خوبی توانسته‌اند از عهده تامین امنیت پایدار منطقه بر بیاند که نعمتی بزرگ برای ملت ایران است. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار